dissabte, 24 de novembre del 2012

Premi Dardos

Tal i com diuen: no n’hi han dos sense tres! Per sort, això es va complir l’altre dia quan vaig rebre el meu tercer premi (o agraïment). En aquesta ocasió me’l va atorgar l’Arae, la responsable de “Aliño con cariño”. Moltes gracies!! De veritat, t’ho agraeixo molt!

Aquest és el premi:



En aquesta ocasió, les regles del premi són:

  • Penjar una foto del premi en el blog (la teniu a dalt, meh meh meh!).
  • Esmentar a la persona que te l’ha atorgat (un servidor ja ho ha fet, meh meh meh !!)
  • Escollir i publicar 20 blogs o planes web.

En el meu cas, aquí us deixo la meva llista d’escollits:




  • Els fogons del pare” 
  • Trifásic de Baileys” 
  • Con una pizca de cariño” 
  • Cocinando con Tere
  • Cuina i gaudeix” 
  • Els fogons de l’avia Nuri
  • La cocinera mileurista
  • Cocinando con Montse
  • Jana kitchen” 
  • Fórmules culinàries
  • Cuinar es generós” - 
  • ¿Qué te apetece hoy?” – 
  • La magia de Sonia” - 
  • Gastronofilia” - 
  • Tapa’t de tapes” - 
  • Cocinando en casa” 
  • Evarova” 
  • El horno de Su” 
  • Fem un mos
  • 5 comentaris:

    1. He trobat aquest blog en la llista dels blogs preferits de la Marina, i el primer que he de dir és que moltes felicitats pel premi!
      A més a més he estat donant una ullada als demes posts i m'han encantat les teves receptes!
      així que em quedaré a seguir-te!
      Una abraçada!

      http://www.lamevaprimeracuina.blogspot.com.es/

      ResponElimina
    2. Eyyyyy!!! que ho acavo de veure!!!! si tens dos blogs, un castellà i un altre en català!!!
      Molt bona opció. Ja tens un altre seguidora!!!
      Ptns i sobre tot... Salut.
      Lourdes.

      ResponElimina
    3. Felicitats pel premi!!!!!
      Gracies per haver pensat en mi
      Molts petons

      ResponElimina