dimecres, 20 d’abril del 2011

Brownie

No fa masses dies, un dels meus estimats amos (sí, per estrany que us sembli, avui mereixen aquest nom…) va tornar de treballar amb un petit regal en forma de tres receptes, i curiosament, les tres de postres. Concretament va portar: tronc de nata i xocolata, magdalenes i un brownie casolà.

Quan vaig escoltar això, no em vaig poder contenir... se’m va fer la boca aigua... finalment provaria un nou postre!!

I uns dies després, vaig tenir l’oportunitat de tastar un fantàstic brownie casolà i buahh!! Estava de vici, i clar, aquests dies que he recuperat la meva vena treballadora, he decidit que us explicaré com preparar aquesta delícia. Així que, la recepta d’avui és: brownie casolà.

Els meus amos van utilitzar els següents ingredients:

60 gr. de farina
110 gr. de sucre
100 gr. de margarina
125 gr. de xocolata per desfer
Una culleradeta de cafè de llevat
3 Ous

La veritat és que aquesta recepta és tan gustosa (i ho és un munt) com fàcil de fer, sinó, jutgeu vosaltres mateixos...

En un bol, heu de posar-hi la farina, el sucre i l’ou. Una vegada ho tingueu tot, haureu de batre-ho tot bé, primer amb una batedora manual, i després amb l’automàtica.

Quan tingueu la massa ben batuda, haureu d’afegir la margarina i el xocolata prèviament desfets (els meus amos van aconseguir-lo posant-ho tot un minutet al microones) al bol, i de nou, tornar a batre-ho per evitar la formació de grums.

Una vegada fet això, ells van posar a pre-escalfar el forn. Quan va estar calent, van posar la massa aconseguida com us he explicat abans, i la van posar en un motllo (convenientment empastifat de margarina per impedir que el brownie s’hi enganxi). Finalment van deixar el motllo al forn, a 180 graus, durant uns 20 o 25 minuts.

Que us sembla, va quedar guapo decorat amb maduixes, eh que si?




Per cert, podeu personalitzar fàcilment el vostre brownie, per exemple: amb una boleta de gelat, o bé, afegint trossos de nou a la massa just abans de ficar-la al forn. Us asseguro que tant la primera opció, com la segona, com totes dues… queden genials.

1 comentari:

  1. vaja, vaja... que ben cuidat està aquest gatet!!!! jajajajaja.
    A partir d'ara tindré en compte el vostre blog, per si algun dia em dona per fer algo elaborat (ja saps que sóc una mandrosaaaaaa!!! jajajajajajaja)

    ResponElimina