divendres, 12 d’octubre del 2012

Premi Liebster

Quina sorpresa em vaig emportar fa un parell de dies!!

No. Els meus amos no em van portar a menjar a un restaurant car (que ja podrien, la veritat), més aviat, vaig rebre un missatge que em va alegrar el dia.

M’havien donat un premi!! Bé, potser no a mi, però a aquest racó si. Me’l va concedir la Marta, la responsable de “Cuina diari”. Es tracta del premi “Liebster Award”. Evidentment, no es tracta d’un premi en metàl·lic, sinó d’una menció per donar a conèixer els blogs més petits (o sigui, que tinguin menys de 100 seguidors). La veritat, em va fer molta il·lusió.

Fonamentalment, aquest premi té el funcionament d’una cadena. Que vol dir això? Doncs que algú va fer la menció a 11 blogs (jo entre ells), jo la faig a 11 blogs més i cadascun d’aquests a 11 més, amb l’únic objectiu de conèixer-nos una mica més entre tots.

Bé, aquests és el premi:

Premi Liebster


Les regles del joc són:

  • Explicar 11 coses sobre mi.
  • Respondre a 11 preguntes sobre mi.
  • Escollir 11 blogs (de menys de 100 seguidors)
  • Mencionar a la persona que m’ha nominat
  • Visitar com a mínim tres dels blogs que nomino

En el meu cas, això es tradueix en:

11 coses sobre mi

  • Acabo de fer 7 anyets.
  • Vaig néixer a Catalunya però visc a Vitoria-Gasteiz.
  • Soc el gat més estimat, maco y modest de casa meva.
  • M’encanta menjar, però els meus amos no em deixen tastar els seus plats.
  • No suporto a la gent falsa.
  • Quan em sento atacat, trec les ungles.
  • Soc una mica gandul i m’encanta estar-me tombat panxa enlaire
  • Escric poc, però intento ser regular.
  • M’encanta el peix, però no tinc cap remordiment quan pesco un bon pernil ibèric.
  • Canvio una ració de pinso per un plat d’arròs amb llamàntol.
  • Què més voleu saber de mi?

11 preguntes i 11 respostes sobre mi

  • Com et defineixes? Divertit, guapo,.... modest ;) meh, meh, meh!!
  • Quin és el teu plat favorit? El salmó, el marisc, un bon entrecot de vedella... No ho se, coses ben normals, no?
  • Prefereixes menjar o cuinar? Menjar, a casa són els meus amos els que cuinen.
  • Quines són les teves postres favorites? El meu postre per excel·lència és el Tiramisú, però n’accepto qualsevol que porti xocolata.
  • Quin és el teu ingredient favorit? Depèn per a que, evidentment. De totes formes, m’encanta la pasta (qualsevol tipus de pasta).
  • Quin és el viatge que hagis fet, que més t’hagi agradat? A mi no em deixen viatjar. Així que us diré que el viatge favorits dels meus amos, és Roma.
  • Quin és el teu restaurant favorit? Aquesta pregunta és molt difícil, perquè cada tipus de restaurant és un mon a part. A forma d’exemple us diria que, si he d’escollir un restaurant italià, escullo “Ristorante l’Oliva” de Vitoria-Gasteiz, i si he d’escollir un restaurant tradicional, em quedo amb “La Cocina de Plágaro” també de Vitoria-Gasteiz.
  • Quin formatge t’agrada més? L’Idiazabal, el rull de cabra, etc.
  • La xocolata, negra o amb llet? Amb una mica de llet, sisplau.
  • Quin és el pitjor plat que has menjat? La coliflor. 
·        
11 coses sobre mi

Aquesta és potser la tasca més complicada per mi, doncs... la majoria de vosaltres teniu més de 100 seguidors!!

A veure, després de pensar-ho molt, els blocs que he escollit són els següents


Bé, amb tot el meu agraïment per davant, ho deixo aquí, així que si algú dels escollits vol continuar amb aquest petit joc, per mi, endavant!

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per concedir-nos el premi!! ens fa moltíssima il.lusió!!
    Ara ens ha tocat fer una mica de feina eeh!! Xq això de pensar coses sobre tú a vegades costa una mica!!jeje!!
    Ptns!!

    ResponElimina