dimecres, 2 de gener del 2013

Lloms de tonyina marinats a la planxa


Uff!! Quin tros de recepta boníssima us explicaré avui!! Meh, meh, meh! Fàcil, ràpida, i sobretot, gustosíssima. Quan els meus amos la van fer, a casa va ser un vist i no vist, ja que, quan els plats van arribar a la taula, van desaparèixer en un obrir i tancar d’ulls, i com no podia ser d’una altra manera, jo em vaig quedar sense tastar-los...

A la recepta d’avui, l’anomenaré: “Lloms de tonyina marinada a la planxa”.

Els meus amos, per fer-la, van emprar els següents ingredients (per a dues persones, clar):

2 rodanxes de llom de tonyina
2 patates mitjanes
Una llimona
Sal
Pebre
Oli

Per començar, posareu les dues rodanxes de llom de tonyina en un bol. Les salpebrareu al vostre gust, i a continuació, hi afegireu el suc de la llimona i un parell de cullerades d’oli. Una vegada fet, ho deixareu descansar tot, com a mínim durant 15 minuts.

Mentrestant, prepareu la guarnició. Podeu optar tant per una amanida com per una patates rosses. En aquesta ocasió, els meus estimats amos van escollir una patates rosses, que per senzilles, obviaré explicar-vos, meh meh meh!!

Finalment, caldrà passar la tonyina per la planxa, però amb molt de compte, només l’hi tindrem un parell de minuts per cada costat (només un minut si les rodanxes són primetes).

I aquesta és una possible presentació:

Lloms de tonyina marinats a la planxa


No us en menjaríeu una ració? Jo si, meh meh meh!!

2 comentaris:

  1. Com saben els teus amos que t'agrada el peix eh? Marta

    ResponElimina
  2. Sí que me'n menjaria una ració. Ara mateix. Una proposta boníssima i lleugereta, a més.

    ResponElimina