divendres, 28 de setembre del 2012

Mongetes verdes amb saltejat de pernil i formatge de cabra


Hola de nou!! Ja torno a estar per aquí, aquesta vegada sense haver deixat passar massa temps, clar, és el que té haver acabat les vacances.... Bé, no m’enrotllaré massa i continuaré amb el repàs a les receptes i crítiques que tinc pendents... avui toca: una recepta.

Com us vaig explicar en la meva darrera aparició en aquest racó, el passat mes de juliol els meus amos van descobrir el restaurant “Divina la cocina” de Madrid. Doncs bé, aquest descobriment va comportar descobrir un plat que, des de llavors han fet ja en diverses ocasions, per tant, crec que ha arribat el moment de que us l’expliqui.

Per estrany que us sembli, la recepta d’avui és una recepta de verdures, això si, unes verdures amb un toc d’allò més especial. Els meus amos l’anomenen “mongetes verdes amb saltejat de pernil i formatge de cabra”. És molt senzill, ja ho veureu.

Els meus amos van emprar els següents ingredients (per a 2 persones):

400 gr. de mongetes verdes
1 llesca de pernil ibèric
4 rodanxes de rull de cabra
Oli
Sal

Ja veureu, aquestes mongetes son ràpides, senzilles i sobretot, boníssimes.

Per començar, posareu al foc una olla amb una mica de sal. Quan l’aigua arrenqui el bull, hi afegireu les mongetes tallades a trossos. Quan l’aigua torni a arrencar el bull, baixareu el foc, i les deixareu bullir uns 12 minuts.

Mentrestant, picareu la llesta de pernil ben fineta, i a trossos petits, les rodanxes de rull de cabra. Una vegada fet, posareu al foc una paella amb un rajolí d’oli, i quan estigui ben calent, hi posareu els encenalls de pernil, i els passareu per deixar-los ben cruixents. Finalment, els reservareu.

Quan les mongetes estiguin cuites, les repartireu en plats i sobre seu, hi repartireu el saltejat de pernil ibèric i els trossets de formatge de cabra.

Als meus estimats amos els va quedar així:

Mongetes verdes amb saltejat de permil i fomatge de cabra

5 comentaris:

  1. Una bona manera de menjar verdura. Sana i saborosa! Petons

    ResponElimina
  2. Després dels excesos de l'estiu, venen de gust aquestos plats!!
    si et vols passar pel meu bloc, t'he deixat un regalet. Realment no sóc gaire d’aquestes coses però l’he rebut 4 vegades i bé, al final m’hi he posat
    http://cuinadiari.blogspot.com.es/2012/10/liebster-award.html
    Per cert, quina currada portar el bloc en els tres idiomes!! Enhorabona
    Fins aviat, Marta

    ResponElimina
  3. Aquestos plats van molt bé després dels excesos de l'estiu. T'he conegut a través de lestevesrecepte.cat.
    Si et vols passar pel meu bloc, t'he deixat un regalet. Realment no sóc gaire d’aquestes coses però l’he rebut 4 vegades i bé, al final m’hi he posat
    http://cuinadiari.blogspot.com.es/2012/10/liebster-award.html

    Per cert, quina currada portar el blocen els tres idiomes!! t'admiro!! Fins aviat, Marta

    ResponElimina
  4. Gràcies pel comentari al nostre blog! Molt original, et seguim!!
    Amb aquest guarnit ve més de gust menjar verdura!!
    ptns!!

    ResponElimina